Myrr/Kvitt – Kommunikationskoncept

Idé/koncept • Fotografering • Copy • Broschyrer • Film • Sociala medier • Säljverktyg • Butiksmaterial • Webb • Språkversioner

Myrr Kommunikationskoncept: Myrr och Kvitt är biocidprodukter. Produkter som vänligt men bestämt ska hjälpa dig att bli av med objudna gäster i form av ohyra.

Byråteket vann uppdraget att skapa ett övergripande kommunikationskoncept för hela SBMs biocidsortiment genom att balansera produkternas funktion med värdet de ger köparen. Värdet som i detta fallet är extra knepigt att kommunicera när det handlar om att bli av med ohyra och smådjur. Vi fokuserade på känslan vi människor får när balansen i vårt hem rubbas. I bästa fall av bara lite irriterande insekter, i värsta fall en invasion av jobbiga kryp. Vad vill vi då? Vi vill ha tillbaka balansen i vårt hem igen, vi vill återställa ordningen.

Konceptet visar nöjda husägare som tagit tillbaka herraväldet över sitt hus. Glada segrare som lyckats återställa ordningen hemma, inne och ute, med hjälp av Myrr/Kvitt. Produktionen gjordes för den svenska, danska, norska och finska marknaden. (Har ni fått ovälkomna gäster hemma så kan ni läsa om hur ni återställer ordningen och får iväg dem här)

Fotograf: Billy Lindberg https://billylindberg.se

Myrr Kvitt Webb some
Myrr Kommunikationskoncept
Myrr kommunikationskoncept

Så kul att du vill prenumerera på vårt nyhetsbrev!

 

Fyll bara i dina uppgifter nedan så får du matnyttiga artiklar kring kommunikation varje månad.