Industrilås – Kommunikationsplattform, payoff och grafisk profil Industrilås tillverkar lösningar för lås, handtag och tillbehör som t ex stegar för yrkesfordon. Gemensamt för alla lösningarna är att de ska hålla länge i tuffa förhållanden då de används på olika typer...
Naturhistoriska riksmuseet – Ny logotyp Naturhistoriska riksmuseet ny logotyp: Byråteket fick uppdraget att förstärka och förtydliga museets nya varumärkesinriktning, grafisk profil och att ta fram en helt ny logo. Logotypen är den samlande symbolen för hela...
Centrum för AMP – Grafisk identitet, logotyp och webbplats Centrum för AMP arbetar med samhällsutveckling för att öka tryggheten och minska brott. Detta gör de genom att samarbeta med näringslivet på avgränsade platser/områden och aktiverar dem genom att skapa liv,...
Uppsala Stadsteater strategi – Varumärkesstrategi och kommunikationsstrategi Uppsala Stadsteater är stadens pulserande hjärta och besöksmagnet. ”Ett brett program med klassiker och ny dramatik som speglar vår samtid produceras här. Repertoaren vill vi ska väcka...